MBS Groep viert haar 20 jarig bestaan met een nieuwe huisstijl en bijbehorende logo’s. Op vrijdag 3 juli heeft MBS dit gepresenteerd aan haar werknemers.
MBS bestaat dit jaar 20 jaar en is uitgegroeid tot dé specialist in prefab beton. Daar past een moderne en professionele huisstijl bij.
Binnenkort maakt het oude logo op gevels, bedrijfswagens en andere uitingen, plaats voor het nieuwe logo. Toch gaat de opgebouwde herkenbaarheid van MBS Groep niet verloren. Het logo behoudt namelijk de kenmerkende kleuren rood en groen, die staan voor de passie voor het vak en vernieuwing, vooruitgang en groei. Daarnaast is de vorm van het nieuwe logo geïnspireerd op het oude.
Nieuwe logo’s werkmaatschappijen
De nieuwe huisstijl past niet alleen bij het professionele en moderne MBS Groep van nu, maar zorgt ook voor meer eenheid binnen het bedrijf. MBS Groep bestaat uit acht werkmaatschappijen, met allemaal hun eigen specialiteit in prefab beton. Aan de hand van het nieuwe logo van MBS Groep hebben al deze werkmaatschappijen hun eigen herkenbare logo gekregen.
MBS Emmen, MBS Vianen en MBS Specials
Daarnaast is meer eenheid aangebracht in de benamingen binnen de MBS Groep. Zo gaan de betonfabrieken in Emmen en Vianen verder onder de naam van hun plaatsnaam én heet MBS Betontrappen en Speciaalproducten vanaf nu MBS Specials. Kort, krachtig en dekt de lading.
Samen zorgt dit ervoor dat de huisstijl van MBS Groep uitstraalt wat de klant kan verwachten. Een stabiele partner met 20 jaar ervaring, maar tegelijk innovatief en klaar voor de toekomst.
Meer informatie of vragen aan de hand van bovenstaand persbericht?
Leonie van Heezik of Esther NoortCommunicatie en marketing – MBS Groep0653285911marketing@mbs-groep.nl